نبض خبر

حرف‌های علیرضا قربانی در آغاز کنسرت اصفهان | تشویق نوازندگان زن

کد خبر: ۱۲۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 05 March 2024
تعداد بازدید : 3981
بازدید 21753
پس از لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان، در شب دوشنبه 14 اسفند که برای دومین رخ داد، بالاخره امشب این طلسم شکست و قربانی به همراه گروهش که نوازندگان زن نیز در میان‌شان بودند، روی صحنه رفت. او در بخشی از اظهاراتش روی صحنه در ابتدای کنسرت گفت: «ما به‌عنوان فرزندان این سرزمین، هنجارهای آن را می‌شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و حرمت به آن‌ها می‌نگریم و سعی می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنیم... حرمت همه عزیزانی که در شهر حضور دارند و در آن زندگی می‌کنند و یکسری مقدساتی دارند که برای بعضی‌ها کمرنگ‌تر و پررنگ‌تر است را با نگاه پر از مهر می‌بینیم و به نظرم، باید بیشتر از اینها به هنرمندان اعتماد بکنیم.» لحظات حضور گسترده مردم و حرف‌های علیرضا قربانی در ابتدا این کنسرت را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴
مردم تهران چهل سال جلوتر از هرستانهان
تابناک
چرا قبل از پخش ویدیو مجبوریم یک تبلیغ با صدای بلند را شاهد باشیم؟ بارها شده در سکوت مطلب میخوانیم و بقیه افراد خانواده استراحت میکنند با اجرای یک ویدیو ناگهان صدای گوش خراش تبلیغ اجباری همه را ناراحت میکند . لطفا تجدید نظر فرمایید.
جالب است که در اینگونه حوادث لغو کنسرت که مردم سرگردان و متضرر می شوند مدعی العموم بکلی ساکت است ولی اگر حجاب چند تماشاگر مشکل دار باشد.....!!
کجاش تلخ بود ؟
شاید به مذاق شما تاخ بوده
زنده باد علیرضا قربانی اگه مردم مخالف این کنسرت بودن چرا اینقدر استقبال شده
آفرین آقای علیرضا قربانی. از نگاه شما به مسائل بسیار لذت بردم.
درود بر استاد علیرضا قربانی که مظلومیت مردم اصفهان را بر نتافت
الان چیش عجیبه ، 20 سال پیش گروه آریان با نوازندگان زن کنسرت میذاشت چیز تازه ای نیست. نه تنها کنسرت های گروه آریان با نوزانده زن بود بلکه نوازندگان زن همخوانی هم میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
امام جمعه اصفهان و مشهد و قم رو برخورد نداشتن خب
متاسفانه هنجارها صرفا شده حضور بانوان در ورزشگاه موسیقی و موی ایشان!!!
ولی در گذشته هنجارهای واقعی داشتیم که الان دیگه لوث شده
مثل راستگویی درستکاری و اندیشه پاک
امیدواریم روزی را ببینیم که این اقلیت بشدت مطلق به آغوش باز و پر از مهربانی ملت برگردند و دیگر به هنر و هنرمند این سرزمین کاری نداشته باشند. زنان و مردان هنرمند ایرانی ، هزاران هزار سال بود که در کنار هم به هنر و موسیقی پر افتخار ایران زمین خدمت کرده اند. به هنر آنان ارج نهیم و احترام بگذاریم.
کاش صف رای و صف نیکو کاریمان هم همینطور بود!
فساد در همه جای مملکت در حال گسترش است و کسی خیال انکه اقدامی بکند را ندارد
علیرضا قربانی یک شخص نجیب و هنرمند ارزشمند است. من شخصا از سال 75 که او را در کنار استاد تاریخ موسیقی حاتم عسکری فرهانی دیدم عاشقش شخصیت و هنرش شدم.